Mida teha kui rakendus ei avane
See olukord võib tekkida mitmel moel:
- Rakendus avaneb, aga peale laadimist tuleb veateade
- Avaneb, aga peale sisse logimist ei ole sisu näha
- Või avaneb, aga tuleb ette valge leht
Nt niimoodi:
Probleemi lahendamine sõltub, millisel platvormil see juhtub.
Kui allpool kirjeldatud lahendused ei tööta, siis soovitame kindlasti võtta ühendust oma kliendihalduri või otse klienditoega.
Brauser
heading.anchorLabelBrauseri võimalused on toodud Chrome/Edge/Opera/Brave näitel.
Sõltuvalt brauserist võivad need funktsioonid töötada teistmoodi või asuda teistes kohtades.
1. Proovi lehte refreshida
heading.anchorLabelKui tuleb ette valge leht, võib lihtsalt “Refresh” nupu vajutamine aidata (Windows/Linux klaviatuuril Shift+F5 või Shift+Ctrl+R, MacOS Shift+Cmd+R)
2. Veendu, et sul oleks kõige uuemad värskendused
heading.anchorLabelVeendu, et kui rakendus küsib sinult uuenduse kohta, et sa vajutaksid “Uuenda”.
NB! Isegi kui sa vajutad “Mitte praegu”, tehakse uuendus taustal ära järgmise paari tunni jooksul.
3. Proovi lehe vahemälu tühjendada
heading.anchorLabelMõningatel juhtudel võib olla vaja ka rakenduse vahemälu tühjendada.
Selleks on 2 viisi:
-
Valid brauseri menüüst “More tools” -> “Developer tools”:
-
Teed suvalisel kohal lehe peal (v.a. kaart) parem klõpsu ja valid “Inspect”:
-
Järgmiseks valid avanevas lehemenüüs “Application”:
-
“Application” alt valid “Clear site data”:
-
Sulged avanenud menüü ja teed lehe värskenduse.
Android
heading.anchorLabelAndroidi lahendused on toodud Android versioon 14 näitel.
Sõltuvalt versioonist võivad need võimalused asuda teises kohas või töötada teistmoodi.
1. Sulge rakendus ja ava uuesti
heading.anchorLabelSelleks välju rakendusest ning vajutades kõige parempoolsel nupul (3 triipu) sulge kas kõik rakendused või ainult
Metrotec, libistades Metroteci rakendust üles:
Seejärel ava rakendus uuesti ja proovi, kas see avaneb.
2. Tühjenda rakenduse vahemälu
heading.anchorLabel-
Selleks tuleb esmalt liikuda Androidi seadete alla ja valida sealt “Rakendused”:
-
Vali “Rakendused” alt “Metrotec”:
-
Vali “Metrotec” alt “Mäluruum”:
-
“Mäluruum” alt vali “Kustuta andmed” või “Tühjenda vahemälu”. Kui üks ei too soovitud tulemust, proovi teist:
-
Ava rakendus uuesti
3. Eemalda ja paigalda rakendus uuesti
heading.anchorLabel- Kõige pealt, eemalda Metrotec rakendus:
- Seejärel paigalda rakendus Play Store’i kaudu uuesti:
- Ava rakendus
iOS võimalused on toodud iOS/iPadOS versioon 18.x näitel.
Sõltuvalt versioonist võivad need võimalused asuda teises kohas või töötada teistmoodi.
1. Sulge ja ava rakendus uuesti
heading.anchorLabel- Välju rakendusest, lohistades Metroteci rakendust aeglaselt üles:
- Ava rakendus uuesti
2. Veendu, et rakendusel oleks kõik õigused antud:
heading.anchorLabel- Ava iOS Settings ja otsi üles “Apps”:
- Otsi sealt menüüst üles Metrotec. Veendu, et rakendusele oleks kõik õigused antud:
3. Eemalda rakendus ja paigalda uuesti
heading.anchorLabel- Eemalda Metrotec rakendus:
- Paigalda App Store’ist uuesti:
- Ava rakendus uuesti ja proovi sisse logida